A Szolgáltató a továbbiakban „Szolgáltató”-ként, a vele szerződő fél „Ügyfél”-ként kerül megnevezésre.
2. Szolgáltatások köre
A Szolgáltató az alábbi kertészeti szolgáltatásokat nyújtja:
Fűnyírás és gyepszellőztetés
Sövény- és faápolás
Öntözőrendszerek karbantartása
Kisebb kertátépítések és tereprendezés
Növényvédelem és gyepápolás
3. Szolgáltatási terület
A Szolgáltató szolgáltatásait elsősorban az alábbi területeken nyújtja:
Diósd, Érd, Tárnok és környéke
Vál-völgye és környéke
Budapest II. kerület és környéke
Ettől eltérő helyszínekre történő kiszállás külön megállapodás alapján lehetséges.
4. A szerződés létrejötte
A szerződés a Szolgáltató és az Ügyfél között akkor jön létre, amikor:
az Ügyfél elfogadja a Szolgáltató által küldött árajánlatot, vagy
az Ügyfél megrendeli a szolgáltatást (pl. e-mailben, telefonon, online űrlapon), és
a Szolgáltató a megrendelést visszaigazolja.
A megrendelés visszaigazolása történhet szóban, e-mailben vagy elektronikus formában.
5. Árak és fizetési feltételek
A szolgáltatások díját a Szolgáltató egyedi árajánlat alapján határozza meg. Az árak az alapszolgáltatásokra vonatkoznak; külön díj kerülhet felszámításra egyedi, speciális vagy extra igények esetén.
Fizetési módok:
készpénzben,
banki átutalással, vagy
előre egyeztetett egyéb módon.
Az Ügyfél köteles a szolgáltatás elvégzését követően, legkésőbb 3 munkanapon belül a díjat kiegyenlíteni, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodnak meg.
6. Szolgáltatás teljesítése
A szolgáltatás időpontját a felek előzetes egyeztetéssel határozzák meg. A Szolgáltató törekszik a megállapodott időpont betartására, azonban vis maior (pl. kedvezőtlen időjárás, műszaki hiba) esetén fenntartja a jogot az időpont módosítására.
A Szolgáltató az Ügyfél érdekeit szem előtt tartva köteles a legközelebbi lehetséges időpontban elvégezni a munkát.
7. Elállás és lemondás
Az Ügyfél jogosult a megrendelt szolgáltatástól elállni annak megkezdése előtt.
Elállási határidő: a munka megkezdése előtt legkésőbb 48 órával.
48 órán belüli lemondás esetén a Szolgáltató jogosult a már felmerült költségeit vagy a részben elvégzett munkát arányosan felszámítani.
Az elállást vagy lemondást az Ügyfél e-mailben vagy telefonon köteles jelezni. A lemondás időpontjának az üzenet elküldésének időpontja minősül.
8. Jótállás és felelősség
A Szolgáltató vállalja, hogy munkáját a szakmai előírásoknak és a legjobb tudásának megfelelően végzi el.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget:
az Ügyfél hibás használatából, gondozás hiányából,
a nem megfelelő minőségű vagy az Ügyfél által biztosított alapanyagokból,
valamint a külső tényezőkből (időjárás, talajminőség, kártevők, betegségek) eredő károkért.
A munkaterület előkészítése az Ügyfél feladata. A hibás vagy hiányos előkészítésből fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.
9. Panaszkezelés és vitás ügyek
A felek a vitás kérdéseket elsősorban békés úton, tárgyalással igyekeznek rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes bíróság az eljáró fórum.
Az Ügyfél panaszát a Szolgáltató e-mail címére küldheti: [email protected]
10. Adatvédelem
A Szolgáltató az Ügyfél személyes adatait a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően, az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli. Az adatokat harmadik fél számára nem adja át, kizárólag az ajánlatadás és szolgáltatásnyújtás céljából kezeli.
11. Egyéb rendelkezések
A jelen Általános Szerződési Feltételek határozatlan időre szólnak. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et bármikor módosítani. A módosított feltételeket a weboldalon közzé kell tenni, és azok a közzététel napján lépnek hatályba.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) és az egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak.